<< Hrnek - Blueprint | 3DS MAX - Návody | >>
Obsah
|
|
- Blueprint - modelování podle předlohy
- Spline - tvorba tvarových křivek
- Mirror + Attach - tvorba symetrických profilů
- Loft - tažené plošné sítě
- Shape - nastavení profilů
- Deformation - tvarování sítě
- MeshSmooth - vyhlazení plošné sítě
|
Blueprint - modelování podle rastrové předlohy
|
|
- Desky - Create->Geometry->Plane
500x439(lxw) -> 0,0,0(x,y,z) a 290x160(lxw)->300,0,0(x,y,z)
- Obrázky - Výběr desky -> Material Editor <M>
- Posun Pivotu - Hierarchy->Affect Pivot Only
Posun <W> -> 0,0,0(x,y,z) -> Affect Pivot OFF
- Posun desky - Posun <W> -> 0,0,0(x,y,z)
|
Spline - tvorba tvaru háku
|
|
|
Spline - tvorba profilů háku
|
|
|
Mirror - zrcadlení profilu
|
|
|
Attach + Weld - spojení profilu
|
|
|
Loft - příprava profilů
|
|
|
Get Shape - nasazení 1. profilu
|
|
|
Path Parameters - nasazení dalších profilů
|
|
|
Deformations - Scale - tvarování špičky
|
|
|
Konečný tvar - výsledek modelování
|
|
3D - ukázka
|