<< Hrnek - Blueprint | 3DS MAX - Návody | >>

Obsah

Zvětšit
  • Blueprint - modelování podle předlohy
  • Spline - tvorba tvarových křivek
  • Mirror + Attach - tvorba symetrických profilů
  • Loft - tažené plošné sítě
  • Shape - nastavení profilů
  • Deformation - tvarování sítě
  • MeshSmooth - vyhlazení plošné sítě

Blueprint - modelování podle rastrové předlohy

Zvětšit
  • Desky - Create->Geometry->Plane
    500x439(lxw) -> 0,0,0(x,y,z) a 290x160(lxw)->300,0,0(x,y,z)
  • Obrázky - Výběr desky -> Material Editor <M>
    Maps->Diffuse color->Map - Hák + Profily
  • Posun Pivotu - Hierarchy->Affect Pivot Only
    Posun <W> -> 0,0,0(x,y,z) -> Affect Pivot OFF
  • Posun desky - Posun <W> -> 0,0,0(x,y,z)

Spline - tvorba tvaru háku

Zvětšit
  • Tvar - Create->Shapes->Line
  • Úprava tvaru - Modify->Vertex <1>
    <QMenu> Bezier - Smooth / Corner -> Posun <W>
  • Profily - Create->Shapes->Circle
  • Úprava profilu - Modify->Edit Spline->Vertex <1>
    <QMenu> Bezier - Smooth / Corner -> Posun <W>

Spline - tvorba profilů háku

Zvětšit

Mirror - zrcadlení profilu

Zvětšit

Attach + Weld - spojení profilu

Zvětšit

Loft - příprava profilů

Zvětšit

Get Shape - nasazení 1. profilu

Zvětšit

Path Parameters - nasazení dalších profilů

Zvětšit

Deformations - Scale - tvarování špičky

Zvětšit

Konečný tvar - výsledek modelování

Zvětšit

3D - ukázka

RSS